10 Şubat 2009 Salı

beni aktive et...

anlaşılmak, anlaşmanın kaçıncı türevidir?
söylenen sözü kulaktan önce kalp mi duyar? peki kırılma önce hangisinde olur?
ya yalnızlık... beyinde mi, vücutta mı nükseder?
terkedilince önce beden mi çürür?
biliyorum karışık ve anlamsız gidiyorum...

bir pencere açılıyor önümde...
hayatınızın yeni sürümü kullanılabilir durumda... ne yapmak istiyorsunuz?
a) ohh yaa nihayet, hadi hemen yükle
b) acım çok yeni, yanlış karar verebilirim, daha sonra hatırlat,
c) de haydi git işine,
d) üzgünüm ama bunun için kalp kapakçığını yenilememiz gerekiyor,
e) çok yorgunum, a'yı seçersen biraz bekliyceksin...
f) beni uğraştırma kendin bişiler bul...

son seçenek bana çok samimi geldi... yeni sürümü belirleyen kim? sevincimi üzüntümü başkasının belirlemesini istemiyorum.
ve alıyorum elime kalemimi, boyalarımı, önümde zaten nicedir hazır bir beyaz sayfa...
çiziyorum sevdiklerimi, sevebileceklerimi, beni sevenleri... bundan sonra yanımda olmasını istediklerimi... az ama öz... olsun, ne istediğimi biliyor olmak çok güzel...
ve atlıyorum yeni hayatıma. içimde sonsuz burukluk... düştüğüm yer beni yaralamayacak, ben çizdim, ben seçtim...

not : bu yazı kişisel değil, terkedilmedim, kırılmadım... hayallendim sadece :)

sevgilerimle...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayatımızın "yeniden başlat" düğmesi olsa nasıl olurdu acaba?Arada bir yeniden başlardık istediğimiz yerden.Ama bu kez aynı hataları yapmadan ve aynı yanlış seçimleri yapmadan yaşardık.Ben de hayallendim işte:)

Primarima dedi ki...

Yazıyı bırak bir kenarada fotolar harika...uçuyor resmen:)
insan öyle olmak istiyor öyle zıplamak öyle uçmak koltukdan yere canının acımayacağını bile bile:)atmak kendini...
ne diyorum ben boşver bende hayallendim işte:)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Hayl kurmak guzeldir, yaraticiligimizi arttirir :)) Bu arada fotografta bandanali Derin cok guzel gorunuyor :)) Seker gibi :))

Unknown dedi ki...

evet duygucum ,senin de dediğin gibi ''ne istediğini biliyor olmak çok güzel''

Adsız dedi ki...

sevgili şahane,
güzel hayallendin ama. keşke gerçek olsa...


primarimacım,
evet uçarken yakalayamaya çalıştım. evde bütün gün böyle olduğu için aslında kareyi yakalayamama gibi bir sorunum yok :)
sende hayallendin ama güzel işte yaa. hayalde güzel...

moonsuncum,
bende derine şapka bandana gibi aksesuarları yakıştırıyorum. teşekkürler canım...
sevgiler.