28 Aralık 2008 Pazar

kısa bir mola...

bu aralar gecikmeli doğumgünü partimizin hazırlıkları, Derin'in "benim oyuncaaamm, ben yerim, ben kendim giyerim, uyumıcam, yemiyceeeemm, anneee git buuudan, ben kendim oynııcammm, boyııııcam, elmisemi giyicem, pijamamı kışartmadan elmisemi giyicemmm...." leri, ları ve bazen de emir kipleriyle mücadele ederek geçti. biraz mola ve dinlenme, eksikleri tamamlamak için zamana ihtiyacımız var... şimdi de yeni yıl telaşı başladı. ve biz de gecikmeli olarak (derin'in durulup sosyalleştiği zamanları fırsat bilerek) yılbaşı ağacımızı süsledik,


durup durup baktık ışıklarına,süsler az geldi diyip biraz daha alladık pulladık,

bir doğumgünü kutlaması bizi tabiki kesmedi, dilim dilim pasta alıp bir daha bir daha kutladık doğumgünümüzü (40 gün 40 gece sürecek korkarım),
Derin bazen kahkaha krizlerine girdi,

ben ise, derinin kıyafet kreasyonlarına örnek model oldum,derin ustanın elinden aromalı çaylar içtim (patapya- papatya demek istiyor- çayıymış),
yine derin ustanın elinden haşlanmış mısır yedim, hıımmm pek bi lezzetli,
derin anne oldu, beni uyuttu uyuttu uyuttu... zzzzzzıızzzzzz....


heheee sonra o da büzüşerek uyudu...
ben şimdi masal dünyasına dalıyorum... 100 yıl uyuyan prenses oldum ben... mümkünse prens gelmesin...

not: birkaç gün buralarda olamıycaz... tatile falan çıkmıyoruz canımmm... hele hele bu ekonomik krizde... sadece yeni yıl telaşı, parti yorgunluğu falan derken.... nadasa alıcam kendimi... parti ayrıntılarıyla dönmek üzere... şimdilik hoşça ve mutlu kalın...






4 yorum:

Primarima dedi ki...

Çok tatlı fotolar bunlar:)Artık her kızın oyuncakları arasında bu mısırcık var ve illede annelere yediriliyor değilmi?bizde yaşıyoruz bunu sık sık :)

duygu dedi ki...

teşekkürler prima rima...
evet her bulduğunu ağzıma sokuyor ama keşke bazen de kendisi baksana ikram ettiklerinin tadına...
sevgilerimle..

GeCe dedi ki...

annesine de kuzucuğuna da büyük bir maşallah ne kadar tatlısınız

duygu dedi ki...

çok teşekkürler...
bizim tatlılığımız sizin yorumunuzdaki tattandır...
sevgilerimle...