19 Aralık 2008 Cuma

atlıkarıncadan, küçük prensese...

benim yüreğim atlıkarınca coşkusunda seninle...

sen lüle lüle saçlarınla hayalimin çizgi film kahramanı küçük prenses...


birkaç küçük öğüt sana benden küçüğüm:
sen çal, hayatın ritmi bize eşlik etsin...
birçoğu hatta her rengi yanıbaşında olsa da, koş ardından yakalamak istediğinin...O .. küçük sarı bir top olsa bile...



sadece raflarda değil hayatın her anında ara, ihtiyacın olanı... hazıra konma...

şükretmeyi de bil canım fazla doyumsuzluk etmeden... :)


Ve dokun her güzelliğe, hatta öp.. hisset sıcaklığını...




bazen de nedensiz yat öylece... miskinleş... hayatın tadını çıkar... ama kimseye, kendine bile küsmeden...
zorluklar seni yıldırmadan, istediğine ulaşabilmenin yollarını ara... evet çok güçlü olacaksın ama unutma sen süpermen değilsin! mesela yüksekse eğer oyun havuzunun basamağı bir tabureden yardım almaktan çekinme... :)


sevdiklerini unutma, seni sonsuz sevgi ile sevenleri de... her fırsatta sarıl onlara...

ve sonra tak sepeti koluna... çık kendi hayat yoluna...
yada dalga geç hayatınla... ve şunu söyle bağıra bağıra: TREEEEN GELİR ÇUFÇUFÇUF, TREEEEN GİDER ÇUFÇUFÇUF... :)

başaracaksın biliyorum...
sevgilerimle...
not: bu kadar fotoğraf ile bu postu yayınlayabilecekmiyim bilmiyorum. ama eğer sen bu satırları okuyabiliyorsan, başarabilmişim demektir... :)


6 yorum:

Primarima dedi ki...

Harika olmuş :)

duygu dedi ki...

çok mersiiii :):)

Adsız dedi ki...

Saçlara bak ya pamuk şeker resmen o öptüğün poz enfes canım benim. Bu arada bu yazında düzenle yap en altlarda bir hayli boşluk bırakmışsın yazı yazdığın alanda htmli düzenle de en alta in boşlukları sil emi canım yorum kısmına gelmek zor oluyor.

Ayrıca canım yorumuna istinaden cevaben yazayım sana da canım dert değil ya o kadar çok blog okuyoruz ki çok haklısın canım benim. amin canım arkadaşım cümlemize.

duygu dedi ki...

oooooooo kimler gelmiş sevgili craft woamnım... hoşgeldin yavv. sen uyarırsında ben yapmam mı? bak şimdi daha iyi oldu boşluklar gidince.
çok sağol canım benim.
sevgilerimle...

Bahar Ulus dedi ki...

blogunuz çok güzel elinize sağlık. izlediğim bloglara eklemek istiyordum ama bulamadım yerini.

duygu dedi ki...

teşekkürler fullhouse. ben ekledim seni listeme...
sevgilerimle...