26 Kasım 2008 Çarşamba

sabah kaprisi.

e:erkek, k:kadın...

e: yavrimu bal var mı?
k: hııııı.
e: biraz alabilirmiyim
k: ..... (sessizce masaya bırakır)
e: iyi uyuyamadın mı?
k: ..... yoooo...
e: peki.
(birkaç lakırdı edilir)
....
....
....
....
....
k: bala dokunmamışsın, istemiştin.
e: hııı evet yaaa reçel iyiymiş hafif mayhoş, o yüzden yemedim.
k: ama canım bal istedi demiştin ve senin için çıkarttım.
e: evet yavrimu da reçel de güzelmiş. hayırdır???
k: bal canım istedi diyip masaya koyduruyorsun ve bir kaşık bile almyorsun. yani "şurda dursun gözümün önünde, ister yerim ister yemem ama burda dursun her an alabilecekmişim gibi" mi demek istiyorsun.
e: oooooo hayırdır yavv. bu kadar mesele olacaksa hemen kaseyi bitiriyim de şu sorun ortadan kalksın.
k: hayır yeme. ben istedim diye yiyeceksen boşver unut gitsin. yani bu bal burda sen istediğin için var ama sen reçeli tercih ediyorsun. tabi bal nasılsa burda dimi, ister yersin ister yemez. bir kaşık uzağında nasılsa... hep aynısınız işte...
e: kimler aynı??? ne demek istiyorsun? sende bir tuhaflık var bu sabah.
k: bende ne tuhaflığı olacak canım. siz erkekler hep aynısınız. herşeyi istersiniz etrafınızda ama çoğu zaman dönüp bakmazsınız bile. "şöyle yamacımda dursun da hele bakalım canım isterse işte" diyebilmek için. o egemenliği kurmak ama kimseye yüz vermemek ister gibi...
e: sen ne demek istiyorsun yaa... tamam tamam derin bu gece uyutmadı seni anlaşılan. demek ki benim "balım" uykusuz bir gece geçirmiş.
k: bana "balım" deme. ben senin karşında olup da yüzüne bile bakmadığın "balın" olmak istemiyorum. ben "balın"sam "reçel"in kim??????
e: (geniş bir gülümseme yayılır ağzına koca kişisinin ve bu oldukça sinir bozucudur) ben şimdi reçelim de "derin" diyicem ve sen iyice köpürüceksin dimi... (nihohahahahaha diye gülmeler devam eder)
k: ne sinirsin yaa. tamam reçelin derin'se mesele yok ama sadece bu sabah için. uyuz...
e: arım balım peteğim, gülüm dalım çiçeğim...
ve hem e hem k: bilsem ki öleceğim, yine seni seveceğim... ( hohoytt )
....
....
olur bazen bana böyle. eserler durduk yere. neyse ki bunu uzatacak kadar gergin değilmişim. canım birazcık şımarmak istemiş...
size de olmaz mı ara sıra...
bu konuşmalar olurken Derin ne yapıyordu derseniz...





uykudan yeni uyanmış bu ennn reçel haliyle bize bakıyordu...









kaprislerinizin zararsız ve kısa sürmesi dileğimle...

4 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok reçelsiniz:) yani şekersiniz ...derin in poz muhteşem..sevgiler bizden

duygu dedi ki...

şeker olan asıl sizsiniz. teşekkürler..
öpücük...

PrimaRima dedi ki...

Valla bal gibi geldiniz şu saatde bana:)
ne hoş bir atışma olmuş hem tatlı hem acı ikisi bir arada...

duygu dedi ki...

teşekkürler primarima. vede hoşgeldin...