30 Mayıs 2009 Cumartesi

yaptım, taktım... ama sonra kıskandım...

onu görmek, parmaklarımın arasında dolaştırmak ve "uç uç böceğim, annen sana terlik pabuç alacak" şarkısını söylemek için bahçede dolanmaktan sıkılırsam, uğur böceğinin beni sevmediğini yada uğursuz olduğumu mu düşünmeliyim... yoksa "bir uğura ihtiyacım yok, zaten herşey yolunda çok şükür mü" demeliyim...

yada hepsini bir kenara bırakıp, "uğur böceğimi kendim yaptım, tek başıma kendim taktım" diye bağır çağır şarkı söylesem... daha iyi olur belki dimi...
bu saç tokasını, bloğunu çok severek takip ettiğim ve ortaya çıkardıklarına hayran hayran baktığım bilun'dan ilham alarak yaptım... tabi O'nun yaptıklarının yanında bu çok sönük kaldı ya neyse...

tarandım(k), takındım(k)... çıktım(k) dışarı... elimde kızımın ufacık eli... "tuvaletini haalaa söylemiyormuş, bu daha ne kadar sürecekmiş, acaba normalmiymiş, sabrın sonu selametmiymiş...." leri bıraktım evde...
saçımda tokam var, benden havalısı yok... hemde bennnn yaptım yaaa bennn bennnn....
diye kasım kasım kasılırken...
birden...
o evi gördüm...
o şımarık ve kokoş giriş katını...
üstelik bizim sokakta...
daha önce neden farketmedim, benim gibi bu baharı allı pullu karşılamak isteyen bu ciciyi...
birden forsum söndü karşısında...
Derin tokamdaki uğur böceğini, bir paçavra gibi savurdu aklından...
baktııııkkkk baktııııkkkk o kokoşa...
üstelik ben saçımdaki çiçeklerle bu bahçeyi tamamlardım ya, baksana onun bana ihtiyacı yoktu ki...


katıldığı davette, kendinden daha genç ve güzel bir kadında üzerindeki elbisenin aynısını görmüş bir kadın hırçınlığında terkettim sokağımı... dönüşte eve başka yoldan geldim.. :)

5 yorum:

funda dedi ki...

ben de istiyorum aynısından..gelince alırım..
ne kadar da emrivaki oldu dimi :)

Bilun Şen dedi ki...

Ne kadar tatlı ve naziksin. İyi ki tanıştık :) Çok teşekkür ederim güzel sözlerine, beni çok mutlu ettin. Ayrıca tokaya bayıldım! Ellerine, emeğine sağlık canım..

GeCe dedi ki...

bana göre yapılıp üzerinde taşınan şeyler daha havalı geliyor doğrusu o evi ben pek beğenmedim çok göz yorucu emek verilmiş olabilir ama bir ahenk yok

şekellikk dedi ki...

bende istiyorum o tokadan yaa..!! çok güzel olmuşş..o sokaktaki kokoş kadının evini biliyorum ihi:)

duygu dedi ki...

-fundacım...
oldu bil... sen gel bak bende bekleyen daha neler var... :)

-biluncum...
burda olmana sevindim... güzel olana sözler değil, sen ve senin yaptıkların... sonsuz başarılar senin olsun...

-gececim...
ev biraz göz yoruyor doğru ama hiç bu kadar süslü ev görmedim... bana ilginç geldi doğrusu...

-şekerkız...
hadi bakalım sanada yapıcaz artık. yoksa benimkine el koyarsın biliyorum :)