10 Mayıs 2009 Pazar

sarmaşığım...

eğer bugün özel bir gün ise, bunu dahada özel yapan sensin biricik kızım... anne olmak eşsiz bir duygu evet ama senin annen olmak tarifsiz...
teşekkür ederim... bugünü bana armağan ettiğin için...

yine teşekkür ederim bana bugün verdiğin o sağlık dolu, sıhhat dolu nefesin için... dün gece öksürükten uyuyamazken bugün böylesine iyi görünüyor olman bana en büyük hediye... sen benim mucizemsin...
ve... tüm annelerin, anne adaylarının, anne olmak isteyipte olamayanların yada anne olmak isteyipte uygun zamanı bekleyenlerin anneler günü kutlu olsun...

5 yorum:

Nily dedi ki...

yesil yesil ne guzelsiniz.... senin de kutlu olsun canim... sarildim... xo, n

Adsız dedi ki...

annekız ne tatlı ve masum görünüyorsunuz:)

Turkuaz Deniz dedi ki...

Senin de gunun kutlu olsun guzel anne...

GeCe dedi ki...

ne güzl bir hediye olmuş iyileşmesi allah hiç ayırmasın sizi

duygu dedi ki...

-decaflatte...
o güzellik senin bakan gözlerinde...

-asyaseldacım...
teşekkür ederiz... sizde hiç aşağı kalmıyorsunuz :)

-turkuazım...
kalbi güzel annem....

-gececim...
en içten amin dileklerimle...