14 Mayıs 2009 Perşembe

geç kaldım ama... olsun...

ben bir eşşeğim... itiraf ettim rahatladım... bu blog dünyasının raconunu henüz ve haalaa kestiremiyorum... ödül almıştım ve bir güzel teşekkür edip konuyu kapatmışım... aklıma geldi dönüp baktım... benimde ödül vermem gerekiyormuş...
aaa birde öyle "al bu ödül senin" gibi değil... onunda kuralı var...
ödülü aldığın kişinin linkini vereceksin...
ödülü pasladığın kişinin linkini vereceksin...
sonrada ödülü pasladığın şahsı bilgilendireceksin...

fiuuuvvvvv.... çoktan seçmeli test gibi...

o zaman... aşamalarını unutmadan ilk basamaktan başlıyorum...
ödülüm kağıttan gemiler ' den geldi... kocaman teşekkürler...
ve ödül bana geldiği gibi tuğbacık ve balıkların en sarhoşuna gitti... güle güle gitsin, gittiği yerde mutlu olsun...
ve ödülü alanlara haber edildi... duman yoluyla :)

eeee bende kalan bişi yok... ama yinede içim rahatladı...

2 yorum:

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Sevgili Duygu merhaba,
kendine haksızlık etme. Ben de pek anlamıyorum bu ödül işinden. önemli olan sağlık, mutluluk.
Selamlar

duygu dedi ki...

-kağıttan gemiler...
üzerimde kalsın istemedim yaa... bir görevi yerine getirmiş olmanın haklı gururu içindeyim şimdi... :)