31 Mayıs 2009 Pazar

biz yaşadık...ama ben başka düşüncelerdeydim....

kızıma...
umarım ardından el salladığın uçaklar, senden sevdiklerini alıp uzaklara götürenler olmaz... hep bu çocuksu coşkuyla uğurlarsın onları...
bugün ayak parmaklarını büzerek değdirdiğin sularda, bir gün gelip başarılara kulaç atarsın belki... kimbilir...üşüyen sadece ayakların olsun, nasılsa kum sıcak... yüreğin hep sıcacık olur dilerim, sevgiyle dokunur her insana...bugün saçlarıma attığın kumları temizlediğin gibi, -hani kimseye yük olmak istemem ama- yaşlılığımda da benimle ilgilenirsin dimi güzel kızım...yanımda gölge gibi gezinir ama gölge gibi silik olmazsın dimi... isteklerin olur benden farklı... onlar için benden ayrılmayı da bileceksin... eğer zor olan yolu seçersen yürümek için, elimi uzatıp sana destek olurum biliyorsun...dilerim sadece ne istediğini bilen biri ol...hayat şimdi eğlenceli... dünya, sana güzel bu aralar...belki bazı yollar sana zor gelecektir... düşün sadece ne yapman gerektiğini...ama kayarsa ayakların, sıkı tutunmayı öğreneceksin... isteklerin için bazı fedakarlıklar gerekecek... vazgeçmek zorunda kalacaksın belki seni mutlu edenlerden... tek yol bu ise... çekinme... çıkart çoraplarını kaydırağa çıkmayı tekrar dene... :)
hayat bu kadar... senin için çok eğlenceli dimi... :)
ve biliyorum... başaracaksın...


not: dolu dolu bir gündü... derin... ben... sevgilim... fotoları çeken sevgilim olduğu için kendisi gizli öznemiz oldu bugün... aslında çok eğlendik ama ben yaşarken bunları geçirdim aklımdan... dua ettim onun için...
bide süper bir go-kart denemem oldu...ancak sevgilim, beni hız yaparken gören kızımı sakinleştirmekle ilgilendiği için fotoğraf çekemedi... hafif sitemliyim...

1 yorum:

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş duygucum.okurken duygulandım.fotolarla da sözleri birebir sanki.harika valla.ellerine sağlık..öpücükler sevgiler..ayrıca o eğlence yerine bayıldım süper görünüyor..