22 Eylül 2011 Perşembe

mutsuz olmana fırsat vermemek için :)

yine dün akşam söylendi,


"ama haksızlık bu, 5 gün okul, 2 gün tatil. 5, 2'den çok daha büyük. 4 gün okul, 3 gün tatil olsun"

diye...

kimi zaman hak veriyorum... ama daha ders bile yapmadıkları anasınıfında böyle söyleniyor olması canımı sıkmıyor da değil...

maymuna dönüyorum sabahları onu mutlu uyandırmak için.

bazen elime aldığım kağıt havlu rulosunu borazan gibi çalıp saçma sapan şarkılar söylüyor, bazen telefonumda en sevdiği şarkıyı açıyorum. ve bazen de kamerada kendi şarkılarını söylerken çektiğimiz kayıtları... her sabah ayrı bir şenlik... ama mutlaka müzik!

bu sabah...

kasvetli bir hava vardı dışarıda. gece yağan yağmur güneşi gizlemiş, yerlerde ıslaklık. tam battaniyenin altına girip uyuma havası.

ama yermiyim ben bunları...

mercimeği yataktan heyecanla kaldıracak iki afacan vardı mutfakta söylene söylene bekleyen...

bu sabah onlar seslendi cıvıl cıvıl sesleriyle...

meraklı meraklı mutfağa gelişini görmeliydin...


ikinci bir sürpriz günün bonusu idi... kırmızı saç bandı...

akşam ellerimden çıktı, sıcağıyla takıldı mercimeğin saçlarına ve doooğru okula..


bugün ondan mutlusu olmamalı dünyada...

6 yorum:

annesiningülü dedi ki...

olmasın tabi :)
bizimki dün akşam hadi tatil olsun diyordu. 2 gün daha var dedim, suratı görecektin :(

KelebekGibi dedi ki...

:) Cocuklarin böyle cabuk mutlu olmalarini seviyorum.
Simdi yeni basladigi icin belki alisma devresidir, eminim o zeki bir kiz olacaktir, gözleri öyle diyor sanki :)

çitlembik dedi ki...

ayyy lütfen gelip beni de uyandırın sabahları böyle şen şakrak :) fotolara bayıldım uyku mahmuru gözler şiş. üzülüyorum erkenden okula giden minicik çocuklara nedense :)

duygu dedi ki...

-baharcım,
yaa sorma ya bizde gün sayıyoruz. nolucak bunların hali :)

-kelebekgibi,
yeni okul, yeni arkadaşlar... birde uzun süre okulda. ama alışacak. eminim.
sevgiler,

-çitlembik,
erken kalkmasının bir sebebi kahvaltısını mıyır mıyır yapması ama :) napiim çabuk yesin biraz daha uyumasına izin veririm. uyandırmak konusuna gelince, gel bizde kal sabahları pek bir şeniz çünkü :)
sevgiler...

Fleur Citrus Sinensis dedi ki...

Blogumuza Bekleriz;

El Yapımı Ahşap Oyuncak Mu;

http://oyuncakmu.blogspot.com/

Bedia & Emre

Yazgüneşi dedi ki...

çılgınlarım benim...
pırpır kelebeklerim
iyikilerim
öperim