27 Ağustos 2011 Cumartesi

okullar açılsın artık!!!

Bizim ev kırtasiye ile spor merkezi arası garip bir görünüm almış durumda...




Hadi aktivite ; bant, makas, renkli kağıtlar, kalıp için bardak tabak...

-anneeee yamuk kestim, ayh parmağıma bant yapıştı, bu kalp düzgün olmadı sil baştan, kelebeğime surat çizmedim... bla bla blaaaa....



aman sıkıldım hadi ip atlayalım ; ip, koltuk kenarı, sandalye bacağı..

-hadi hızlı çevir ipi, dur kendim atlıyıcam ama olmuyor hep ipe basıyorum ( bu arada yakında alt kattaki komşunun kucağına düşüvericez - bizim kız ufak tefek ama nasıl böyle çotankk diye ses çıkarıyor zıplarken anlamıyorum) ...

olmadı ip çekmece oynayalım...


Hadi şimdi dışarı çıkalım, bisiklete binicem...

aaaaaa...

Hayııırrrr!!!


yatsak kalksak - yatsak kalksak, okula göndermek üzere saçlarını taradığım sabaha uyanmış olsam... Yüffeeennn :)


Yaaa şu fotoğrafa bir baksana, hep diyorum, bizim kızın sadece iç organları bana benziyor :)

çoook yorgunum çook!!!

4 yorum:

Yazgüneşi dedi ki...

yerim ama ben o aktivite böcüüünüü:)))

DEZ dedi ki...

evetttt okul açılsın artık.. ben degün sayıyorum öğretmenlere 5 eylulde baslayacak az kaldıcok mutluyummm =) sizin için de son 19.. özlersiniz okula gidince kelebek yapmayı! hıh! şu çocukların kıymetini bilemediniizz,bilemediniiizz =))))))))))))

defne naz dedi ki...

Size kolay gelsin. Bende sizin gibi düşünüyordum. Ah kreşe gitse biraz yorulur benden bu kadar çok şey istemez diye ama malesef kreşten geliyoruz daha kapıdan girmeden "hadi anne şunu yapalım, hadi bunu yapalım" diye başlıyor. Bu enerjiyi nereden buluoyorlar anlamıyorum. hiç bitmiyor çünkü.

duygu dedi ki...

-canım ness.
ye ye bitir hatta :)

-dez,
özlüyorum bileeeee şimdiden :)

-defne naz,
hiiiç bitmez. ben yakında uçan fotolar yayınlıyıcam. ama ciddi uçuyor benim kız :)