23 Ağustos 2011 Salı

Bana bak, O'nu al :)

Annelik işte, düşünmeden duramıyorum, büyüdüğünde nasıl bir kız olacağını...


Şimdiden belli ediyor rengini gerçi ya işte, benimki sabırsızlık birazda.

Tam bir yol - hayat arkadaşı artık bana. elele tutuşup mağaza dolaşacağımızı söyleseler "hadi canım ordan" der gülüp geçerdim.

Geçenlerde söylediği bir cümle aslında bana şimdi bunları yazdıran...

odasını toplamasını söylemiş ve bekliyordum. kapıda belirdi, yüzünde bişileri başarmış olmanın haklı gururuyla, tataaaaaammm dedi odasını göstererek...

ne yalan söyliyim bayaa da derli topluydu ortalık.

ama o arılar gelip dilimi soksaydı keşke de "ama masanın üzerindeki kitapların dolaba yerleşmemiş" demeseydim...


suratını büküp,

"annesin ya hep bişi bulucaksın dimi" dedi...

ve ben o zaman dedim ki;

bu kız kesin bana benzeyecek :)


Sevgiyle,


8 yorum:

Adsız dedi ki...

Guzel bir cvp , bir cocugum yok ama yigenlerimle cok vakit geciriyorum ve onlarin bu kadar zeki ve bilmis olmasi beni sasirtiyor simdi ki nesilin masallahi var herseyi cok cabuk ögrenip unutmuyorlar :))

ayak izleri-sevgi dedi ki...

bir kadının kızının olması ayrı bir haz olsa gerek.. bende kolkola girip alışverişe çıkacağımız günleri iple çekiyorum..

Yazgüneşi dedi ki...

ahahahyytttt...
işte bir başka
kenarına bak bezini al
anasına bak kızını al
serisi

zaten olmasa şaşardım kiiii...
nasıl oluyor bilmiyorum yürekyarım ama
bizim hayatlarımız bir yerden bi yerden denlk gelip illaki birbirine donumuyor
seni öyle seviyorum ki...
anlatmaya kalksam..
nck
olmaz
zaten
hacet yok
anlarsın sen

Nil dedi ki...

siz tam bir eküri olmuşsunuz.
darısı bize. pek bir imrendim. tek tip kıyafetle acayip havalı olmuşsunuz bu arada :)

Sazan dedi ki...

Anasının kızı işte...

Gelin buralara, pek özledim sizi...

çitlembik dedi ki...

bilmiş kızlara bayılıyorum. kız çocuğu çok ayrı bi nimet bir kadın için. derinle yaşıt erkek yeğenim mağaza gezme işlemleri sırasın hoflayıp pufluyor, erkek işte.

duygu dedi ki...

-e.n.k.
kesinlikle haklısın. dudak uçuklatan laflar duyuyorum bazen ve şok!

-sevgi
merak etme zaman su gibi akıp geçiyor.

-yazgüneşim,
hahaah ben zaten sizden kıskandım analı kızlı pozları :) öf bee dilim şişti özledim demekten :)

-nilhan
çok teşekkür ederiz.

-sazanım...
uzun bir mail atıcaktın yaaa nooldu o iş? :)

-çitlembik,
allah bilmiş de kız vermiş bana işte :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok tatlısınız maaşallah:)