14 Mayıs 2011 Cumartesi

öğretmen geldi, tahtayı sildi, üzerine bir nokta koydu...

10 yaşındaki bir erkek çocuk, arkadaşlarına seslendi,


-ağacın dibinde karınca yuvası var, gelin bakın BEYLER!

Kocaman gülümsedim.. Kısacık şortlu, kimisinin burnu akıyor, genelde çelimsiz bu çocuklar, birbirlerine "beyler" diye hitap ediyorlar... Komik yahu, ne ara büyüdünüz de "bey" oldunuz...


Sonra bir tanesi saklambaç oynarken, "sobe"lemek derdiyle hırs içinde koşarken, kafasını ağaca çarptı... Sessizce izlerken, çocuğun dudağının kanadığını görünce hemen koştum yanına, baktım etrafına kalabalık toplanınca, nazlanır gibi oldu,

-ohhooooo askere gidip vatanı koruyacaksın olum sen, yakışıyor mu sana, dedim... saçlarını karıştırıp şakalaştım onunla...

Sonra kızdım kendime... Yahu erkek çocuk bile olsa, 10 yaşında daha, canı yandı işte...


Ama sustu çocuk sonra, oynamaya devam ettiler, hiçbişi olmamış gibi, bende affettim kendimi... böyle büyüyecekti işte, toplumdan farklı davranmadım ben... Kızıma da aynısını yapıyordum nede olsa...


Erkek çocuklar saklambaç oynarken, yaşları az biraz daha büyük kızlar, modelleri yüksek cep telefonları ile başları bir yana eğik, saçma pozlar veriyorlardı, muhtemelen facebook profillerine koymak için...

Erkek çocuklarını daha çok sevdim o zaman.... Nede olsa, anın-çocukluklarının tadını çıkarıyorlardı... Yoktu öyle, "ayyy güzel çıktım mı" dertleri...

tohumları atılıyordu kadın-erkek farkının gözümün önünde... Vazgeçtim ilişkileri sorgulamaktan o an :)


Tüm bunlar olurken, bizimki seksek oynamanın derdindeydi, yaşının getirdiği tüm o pervasızlığıyla...


Rüzgar gülü sezonunu da açtık hadi hayırlısı...



Yani diyeceğim o ki;


Bahar, tüm güzel yenilikleriyle geldi, içimize... :) :)

1 yorum:

Peritozu dedi ki...

Bahar hep kalsin, hicbiryere gitmesin bir daha sicak yuzuyle :)