13 Mayıs 2011 Cuma

bugün de su samuru olmak istemişti oysa...

Aslında her çocuk gibi, gözleri boğum boğum uyanıyor sabahları, bildiğin mahmur...





Ama ne oluyorsa günün ilerleyen saatlerinde, kanatlanıyor bizim mercimek...


ve tabi dilleniyor da iyice...

-senden tek istediğim, televizyonu açman anne, onu bile yapmıyorsun... !!!!

-ne var yani bende ruj sürsem, zaten herşeye kızıyorsun... !!!

-bıktım artık bıktım anlıyormusun... !?!?!?

-bu senin sorumluluğun, hep ama hep... işte şey yapıyorsun, neydi o, ihtimal miydi -ihmal demek istiyor (O'na tuvalette eşlik etmek)

-öyle yerlerde mi dans edilir, yukarıda olayım ki herkes beni görsün...



Sence bu sözler kime ait,
Bir rakuna mı?
çalışkan bir arıya mı?
Yoksa, uçan bir mercimeğe mi?


Binbir renk var içinde...

Ve ben bu rengarenk dünyada, sarhoş gibi, deli gibi, kuyruk gibi dolanıyorum peşinde...

içimde sonsuz mutlulukla...

1 yorum:

Karen Hanim dedi ki...

Zevkle okudum! Çok kızınız çok büyümüş!
Sevgilerle,
Karen Hanım