10 Şubat 2011 Perşembe

F harfi ile başlayan bir hayvan: FELEBEK mi???

Hayat, O'nun doğru bildiği sevimli yanlışlarla öyle eğlenceli ki....

*okulda önce tek tek, sonra çok çok fotoğraf çektirmişler... (toplu fotoğraf çekimi)

*bazı çocuklar, konuşurken, bizim oturma organımızın (!) ismini söylüyorlarmış ama Derin, o çocuklar bu kelimeyi kullandıkları zaman onlarla aynı kelimede olmuyormuş... (popo ve aynı fikirde olmamak)

*bugün, onu servisten inerken benim karşılayacağımı hep aklına takmış ve bu fikri hiç bırakmamış. (aklında tutmak ve bunu hiç unutmamak)

*bazı şarkılarda sabahları ergezsiz (egzersiz) yapıyorlarmış ama o en çok reditasyonu (meditasyon) seviyormuş...

*banyoda rengeçle yüzmek (yengeç) çok eğlenceliymiş.

*ömürcek (örümcek) aslında hiç korkunç bir hayvan değilmiş...

*keşke dünyada sadece pink rengi (pembe) olsaymış...

*f harfi ile başlayan hayvan tabiki felebek değilmiş ama o daha minicik bir kız çocuğuymuş, herşeyi bilemezmiş, ben annesi olduğum için ona doğruları öğretmeliymişim.

*çizim yaparken en çok saylangoz resmi yapmayı seviyormuş (salyangoz)

*birde, ben artık O'nunla yeteri kadar kudurmuyormuşum !!! (oynaşmak sanırım yada eğlenmek yada güzel vakit geçirmek yada O, o anda artık her ne istiyorsa)
Bunları yazmazsam unuturum diye korkuyorum...
Bu çocuk, öyle deli malzemeler veriyor ki, artık eskisi kadar mizah dergisi okumadığımı farkettim... mizahın kralı yapılıyor bizim evde...

7 yorum:

lolipu dedi ki...

evet yaa mizah dergilerine ne gerek var, evde böyle bücürler varken. Bizimkide bu gün konu nereden açıldıysa, yazlığa giderken yediğimiz pideden bahsediyordum 'evet bir de macun vardı' dedi. Ne o macun dedim. 'hani var ya pizyanın (pizza) küçüğü' koparttı beni:)))

Unknown dedi ki...

bence uygundur felebek , oldukça renkli bir icat.hem kelebekelrden farklı olarak belki daha uzun ömürlüdürler belli mi olur.Çok sevimli bu afacanlar çok :)

Yazgüneşi dedi ki...

UZUN BOYUNLU (RÜZAFALARI) VAR BİZİM KIZIN

(SACEDE) KÜÇÜKKEN YUMURTAYA YUTURMA DOMATESE DOTAMES KIRLANGIÇA KIRLANCIK DERDİ!

funda dedi ki...

akşam rüyamda gördüm derini özlemekten belki :) pink kardeşiyiz onunla biz
bence de dünyada herrenk pink olsun

simple present tense dedi ki...

hepsi harikaymış benim favorim çok çok fotoğraf çekimi :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

duygucum, evet mizahın kıralını onlar yapıyor. herşeyi bilemezler ama öğretmen lazım .:)

duygu dedi ki...

-lolipu,
haaa küçük pizza, süper :)

-içimizdeki karnaval,
evet evet kesinlikle daha uzun ömürlü olmalı feyk bir kelebek :)

-yazgüneşim,
defne'm işte yaaa dilli düdük, kreatif ruhlu latinom benim :)

-fundacım,
seninle uyumayı özlemiştir kesin bizim kız :) yaşasın pink kardeşliği :)

-simple present tense,
dimi yaaa, bencede :)

-zeynepcim
öğret öğret çatladım valla, birde posta koyuyor durup durup :)