31 Ağustos 2010 Salı

aynılık da bir farktır...

Derin...
-elimi tutmandan hoşlanmıyorum,
-kimse önüme geçmesin yürürken, rahatsız oluyorum.
-bu elbiseyi giymek istiyorum, karışma bana.
-uykum gelirse yatarım, bi daha bi daha söyleme.
-yemek yemedende süt içebilirim, çünkü canım "şimdi" süt içmek istiyor.
-seni, şu odanın kocaman kapısı kadar seviyorum anne.
-nasıl istersem öyle ingilizce konuşurum, çünkü ben ne dediğimi anlıyorum.
-keşke evimiz parkın içinde olsaydı.
-anne çok heyecanlıyım, Emre'ler gelmişmidir acaba?
-off hergün okula gitmek çok sıkıcı.
-bütün dünya balonlardan oluşsaydı...
Duygu...
-off bu yaka kartıyla kendimi damgalı eşşek gibi hissediyorum. sıkıntı !!!
-trafikte sollamak ruhumda yatıyor. tanrım ben bir canavarım !
-döpiyes giydiğimde, ruhum alaturka oluyor. daha bir ciddi seviyorum seni, hatta gönlünüze talibim katibim !
-o raporu enerjim yüksek olduğunda hazırlarsam kusursuz olur.
-ahhh o tatlının şerbetini kaşık kaşık yesem, yemekten önce midem bulanmaz ki. hem çocukmuyum ben yahu !
-kızım, sen benim atlıkarıncamsın... etrafımda dönüp duruyorsun!
-bazen uyduruk kelimelerle derdimi anlatmayı seviyorum. kimse anlamasın, derdim anlaşılmak değilki, kendimce konuşmak.
-keşke, evim sırtımda olsaydı.
-derin, çok heyecanlıyım, sence bu puzzle bitince nasıl olacak?
-off hergün ofis!
-bütün dünya, karamel koksaydı yada vanilya... hımmm nefiss!!!
O bir yay, bende öyle... özgürlüğüne düşkün, başına buyruk, mutluluk balonu, sevgi kelebeği, çokça huysuz, dili sivri ama yaşanılası :)
aramızda 25 yıl fark var ama;
bir pamuk şeker gördüğümüzde gözlerimizdeki ışıltı birbiriyle yarış ediyor...

7 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

bir anne kızına bukadar mı benzer denmeli, ya da kız annesine mi:)

Adsız dedi ki...

ama cok tatlisiniz daha nasil güzel tarif edilirki edilmez:)

Yazgüneşi dedi ki...

çoook şekersiniz....

anne ve yayyu aslan
anne ve yayyu yay'a bayılıyooooooooooooooooo

Sazan dedi ki...

Aramazsan kendimi köprüden atacağım...

ayci dedi ki...

amannn tanrımmmm, fötrrrr...benim fötr koleksiyonum var duygu...kızınında olsun.
hatta ona balonlu fötr alalım, o zaman bütün gün takar ve bütün gün balonlarla gecer.

ve ben hayatımda hic döpyes giymedim.

nohut oda dedi ki...

anne kız aynı burcdan olunca güzel oluyor ama bızde bıraz zor 2 keçi bir koprudeyız:)
oglumda yay olacak boyle durumlar mı bekler benı acep:))

Adsız dedi ki...

Anne ile kızı...
kız çocuğu annesi olmak böyle birşey işte.
Herşey pamuk şekeri tadında...