29 Eylül 2009 Salı

susmasam da söylesem ya... ama...

en son fotoğrafın üzerinden bayram geçti, bizim yaralar durur mu onlarda geçti... her ne kadar parmaklarıyla burnunu kurcalasa da... nihayet ak pak oldu...

bir gittim, çok kalabalık döndüm...
güzel haberler var heybemde... birinden zaten o bahsetti. biliyorsun...

bıdı bıdı konuşuyoruz telefonda geldiğinden beri...
yakında bir kahve içimi mesafemde olacağını bilmenin rahatlığıyla...

bişi daha var ama... O'nun daha zamanı var... keşke anlatabilsem içimde kopanları...
sadece, bugün güzel bir gün olacak biliyorum...

bugün

güzel

bir gün

olacak

hemde çook güzel...

4 yorum:

Turkuaz Deniz dedi ki...

Hep guzel seyler olsun...
Funda' yi ve seni sevgiyle kucakliyorum. Ne mutlu size!

Sercan Senay dedi ki...

çok sevindim çoook...insanın sevdiği kişilerle sevdiği bir yerde olması çok güzel...umarım her şey sizin ve sarhoş balık için çok güzel olur...

duygu dedi ki...

turkuaz denizim...
canımmmm... sıkı sıkı sımsıkı sarıldım sana...

-sercancım,
çok teşekkürler... umarım ve inşallah!

Bir Yastıkta dedi ki...

yazıyı okudum ne güzel bir haber tabi ayrıca çok güzel bir azim örneği