9 Nisan 2009 Perşembe

yaa dur be hacı...

biz açtık kumlanma sezonunu... rutine girdi yine işler... sabah vitaminli ve aceleci bir kahvaltı, ardından soluk parkta alınıyor...
dönüşümüz bir şenlik... eller, kıyafetler, saçlar ve hatta burundan akan sümükler bile kum dolu... yüzü, sokaktan bile kirli halde koşuyoruz banyoya... binbir telkinle çıkınca banyodan günün yarısı bitmiş oluyor. öğle yemeği ve uyku sonrası depolanan enerji için ise hain planlar peşine düşüp emelime ulaştım. hem gözümün önünde, hemde maksimum enerjiyi minimuma indirecek harika bir eğlence... bizim çocukluğumuzdan günümüze ulaşmayı başarmış bir oyuncak... hatıralarda canlanan gözlerimi dolduran şenlikli bir aktivite... HACIYATMAZ... heheee :)
artık park sonrası huysuzlanan cimcimenin hakkından gelen bir arkadaşımız var... ilk tanıştıkları anda önce bir sevinç sonra çaktırmadan boylarını karşılaştırma ve bir hırsla altedip devirme telaşları...
2.gün: bükemediğin bileği öpeceksin kızım... hacıyatmazla arkadaş oldular... önce bizim evde artık koltuk olarak anlamını yitirmiş tramplende zıpladılar... derin düşüyor ama arkadaşda tık yok...
baktı olmuyor... uyuyalım mı dedi... tuttu tepesinden odasına sürükledi... hatta yatağına davet edip birlikte uyumayı bile teklif etti... yahu hiç mi uyumaz bu arkadaş...
ama zafer küçük bir hileyle bizim oldu... yatağa yatınca alttan ufak ufak çimdirerek zavallı balon hacıyatmazı yatırmayı başardı...
eee bununda hakkından geldiğimize göre yarın için başka bişi bulmalıyım...
acaba diyorum 1000 parçalı bir puzzle alıp başına mı oturtsam Derin'i....
ı-ıh yok çok zalimce... :)

7 yorum:

serrose dedi ki...

hehehe cani anne :pp
1000 parca puzzle haa :))
cook tatli ama yaa
kolay gelsin

Selma dedi ki...

Dur iyi aklıma getirdin bende alayım bizim kıza. Çok şeker görünüyorlar.

Prima Rima dedi ki...

Bizede lazım bi hacı yaa en kısa zamanda.

GeCe dedi ki...

bravo derine çocuk enerjileriyle baş etmek hacı yatmaz iyi fikirmiş ama sonunda o da yetmemiş allah annelerine yardım etsin

Turkuaz Deniz dedi ki...

Haciyatmazdan bizde de vardi Deniz kucukken, bak onu hatirladim simdi! Cok da oynayacak yasa gelmeden buraya tasinmistik. Turkiye' de kaldi, olsaydi paralardi iki gunde kesin. Bizim haci yatiyordur 4 senedir misler gibi:)

mehtap dedi ki...

Bizde mi alsak bu hacıyatmazdan ya.Bayağı bi cebelleşiyorlar gördüğüm kadarıyla.sevgiler.

duygu dedi ki...

-seroşum, çok caniyimdir evet... hiç anlamam yer yutarım... :)

-selmacım,
hiç durma hemen al derim ben... çok keyifli yavvv.

-ebrucum,
seninkide pek bir azman... işe yarayacaktır eminim.

-gececim,
birkaç saat idare etti yine bunada şükür :)

-turkuazdenizcim,
sizin hacı keyif aleminde uykudadır... oh ne ala...

-mehtapcım,
önce hoşgeldin :)
evet denemelisin bence biz faydasını gördük.