2 Nisan 2009 Perşembe

geldim geldim...

sevgili blog,
sana karşı boynum bükük... içinden neler geçirdiğini duyar gibiyim... incesindir bağır bağır söylemez susup oturursun... aslında onun daha çok yaraladığını da bilirsin...
ama biliyorsun, bizim evde bir mercimek var koşar adım büyüyor, karşısına çıkan herşeyle (evet herşey diyorum herkes değil, çünkü hayal kuruyor sürekli nesneleri konuşturuyor) konuşuyor, dans ediyor (bütün kıyafetlerini üst üste giyerek), yemek pişiriyor (mutfak aletlerinin tamamını kullanarak), tüm evi boyuyor (defter aramaksızın, eline kalem aldığı an evin hangi köşesi şanslıysa nasibini alıyor derinin parmaklarından)... şimdi sen söyle ben hangisine yetişiyim... sadece çocuk büyütmeklede bitmiyorki işim... evi de ben adam ediyorum... temizlik, ütü derken yoruluyorum yorulmasına da şimdi eşi dostu görmesem, gidip bir acı kahvelerini içmesem olmaz... gidiyorum tabi... zaten birkaç gündür burda bahar ufaktan bize göz kırpmaya başladı... kaçırıyım mı yani... sende amma surat astın ben blog... tamam geldim işte... ama önce Derin'imin siparişlerini hazırlamalıyım...
biberin içine saklanmış pilav, çiçek turşu, kaaaaferengi meeeyme suyu...

ne o niye baktın öyle anlamamış gibi... yahu diyorum derin istedi bunları benden...
biber dolması, karnıbahar turşusu, (kola zannettiği) sulandırılmış pekmez...

yaa niye gülüyosun... eeee günüm böyle Derin'in ne dediğini anlayıp, sonrada anladıklarımı hayata geçirmekle geçiyor işte... ama en güzeli de ne biliyomusun blog, hani o biberin içine saklanmış pilavı tabağında görünce, parmağını bibere dooğru sallayıp, " heeeeee gördüm seni pilav saklanma bakalım afacan, yicem seni" diyo yaaa sabah akşam biber dolması yapsam diyorum...

yaa şimdi gel de bilgisayarın başına otur bakalım... oturamıyorum tabi, napıyorum? derin pilavla saklambaç oynarken ben bir sonraki öğünün siparişi olan saçlı makarnayı haşlamaya başlıyorum... evet evet bildin spagetti...

çok işim var çooookk...

9 yorum:

serrose dedi ki...

supermisss ben patlicana saklanmis pilavida severim ama kiyma olmasin pilavda :)

duygu dedi ki...

-günaydın seroşum sizin oralarda sabah oldu dimi...
siparişin alındı canım ne zaman geliceksin yemeğe...

serrose dedi ki...

07:24 canimcim

mayisa Trdeyim :))

Selma dedi ki...

Bende istiyorum o pilavdan ve makarnadan. Ne kadar güzel bağlantılar kurmuş Derin maşallah. Yaptıklarını yiyordur umarım.Sadece oynamıyordur.

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Benim kızımda karnıbahara çiçek derdi ve zevkle yerdi. Pekmez bizim de kolamızdı. :))

GeCe dedi ki...

uf bayılıyorum ya sana ve kızına

sen kıznla ilgilen bizi boşver diyeceğim amma bu bıdırcığın tadına biz de bakıyoruz burdan esirgemek olmaz ki

denizanasi dedi ki...

aa biz de seviyoruz biberin o halini :) bu arada mektubun geldi .))))

Adsız dedi ki...

duygu, anlatımın ustaca..
hala gülümsemekteyim..
svglr, kenan.

duygu dedi ki...

-seroşum ooohhh gel canım gel...

-selmacım,
misafir ol gel bize, sanada yapalım yemediklerimizden :) evet selamcım yemiyor maalesef... derin iştahsız bir çocuk. az yiyiyor ama sağlıklı besleniyor...

-kağıttan gemiler,
evet yaaa hayal dünyası çok işe yarıyor bu zamanlarda... çiçek diye yiyiyor. bak sevindim seninkide yiyiyorsa... oohh ne güzel.

-gececim çok teşekkürler. herzamanki gibi çok naziksin...

-denizcim, ohh yaaa nihayet... nerdeyse kağında beliricektim mektup gelemedi bak ben geldim diye.

-kenancımmmm...
ne iyi ettin yaa bloğuma geldin... sevgiler kocaman.