23 Ocak 2009 Cuma

demekki mim'ler böyle başlıyormuş...

kendimle ve korkularımla yüzleşiyorum... tam olarak korku sayılmaz ama hani beni tedirgin eden durumlarla diyelim...
-yumurta kırarken, hep yumurtanın bozuk olabileceğini, kırdığım zaman da bir civcicin oluşma aşamasına şahit olacağımı düşünür, yumurta kırılıp tabağa düşene kadar bakmamaya çalışırım.
-yatakta uyurken elim eğer aşağıya sarkmışsa, sakin sakin elimi yukarı çekerim. çünkü korkarım... eğer yerde elimi tutan yada değen biri varsa onu ürkütüp bana zarar vermesine neden olabilirim.
-eğer gece uykum kaçmış ve gözlerim istemsiz açılmışsa hemen gözlerimi tekrar kapatırım. ve odadaki sessizliği dinleyip herşeyin yolunda olduğuna emin olduktan sonra önce gözlerimi, sonra ışığı açarım.
-eğer gece uyurken üstüm açık kalmışsa acayip tedirgin olurum. yani bu sadece ayağım veya bir kolum da olabilir. ya biri bana değmişse...
-balık yerken kafasını mutlaka tabağımdan ayırırım. tabağımda bir kafa görmeye dayanamam. bana "hadiiii çıkar şu kılçığımı, rahatsız oluyorum" diyecekmiş gibi gelir.
-eğer evde yalnızsam, içinde insan figürleri olan tablolara bakmam. malum! gözler oynayabilir.
-banyoya girerken mutlaka kapıyı kilitlerim. eee en korkunç filmlerin banyo sahneleri meşhurdur...
-evde yalnızsam ve bir işle meşgulsem (mesela ütü yapmak gibi) sırtımı asla kapıya dönmem. görüş alanımda olmalıdır kapı.
-karanlıkta aynaya bakmamaya çalışırım. yanlışlıkla olursa hemen ışığı açarım.
-dolap arkalarını falan temizlerken birkaç metre uzakta dururum. çünkü bu hayatta beni korkumdan ölüdürecek tek yaratıktır heralde ÖRÜMCEK. ayy bunu yazarken bile sırtım ürperdi.

sanırım bu kadar yeter benim ne kadar paranoyak olduğumu anlatmaya... aslında bunlar benim yaşam kalitemi düşüren durumlar değil. yani bu maddelerden biri gerçekleşirse korkudan kalp krizi falan geçirmem. ama dikkat ederim işte. öyle tırsak da değilimdir aslında ama boş anıma denk gelip de izlediğim o gıccık korku filmleri bende bunları miras bıraktı (yumurta ve balık olayı hariç).

şimdi efendim. üşenmedim ben bunları yazdım ve biraz olsun rahatladım.
veee çok merak ediyorum acaba benim gibi böyle saçma tedirginlikleri olanlar varmıdır...
meselaaaa.... funda ve moonsun... cevaplamak isterler mi yoksa kendi korkularında boğulmayı mı tercih ederler :)

4 yorum:

Primarima dedi ki...

Korkularımız çok benziyor birbirine.Bak şu elini yatakdan sarkıtma olayı mesela aynaya bakmama olayı mesela:)
Birde ben şunu belirteyim banyo kapısını kilitliyorsun ya tehlike içerdeyse seni dışardakiler nasıl kurtaracak :):)

Tanya's dedi ki...

Bende bir genişlik..bir rahatlık..acaip takıntılarım yok galiba...hani örümcek..ı ıh..tüyler yerinde..

funda dedi ki...

ben birazcık düşüniyim duygucum, bikaç gerilim filmi filan mı izlesem bu arada.. yazıcam mutlaka.. öperim..

duygu dedi ki...

primarimacım...
sence böylesine temkinli biri banyoyu kontrol etmeden kapıyı kilitlermi? :)
öpüyorum.

sevgili tanyacım.
bende bende bende böyle olmak istiyorum. hiçbişi düşünmeden pat diye odalara dalıvermek, c,nler başıma üşüştüğünde seslere takılmadan huzur içinde uyumak... nasıl becerdin yaaahuuu.

fundacım...
merakla bekliyorum. hatırlatırım ara ara...