5 Ocak 2013 Cumartesi

aşırı mesai!

bu hayatta gerçekleşmesini en çok istediğin dileğin ne dedim,
-havuzlu bir evimizin olması, dedi.
bu kadardı işte O'na göre herşey.
yalın, net ve aslında bakarsan -kısmen- kanaatkar..
devamında beklediğim birkaç istek daha vardı oysa ama sadece bahçeye birkaç köpek ve kedi kondurdu...
bana sorsan "içinde Derin olan herşey kabulümdür", derdim...
bazı şeyler genetik biliyorum ama ya duygular...
ya o gözünün kenarında akmaya her an meyilli gözyaşı... bu da genetik olabilir mi?
kızım neden Farid Farjad dinlerken yada benim sakinleşmeye en ihtiyaç duyduğum anlarda açtığım Pera Classic serisinde kederle boğulabiliyor.
üstelik daha aşk acısı nedir bilmeden, bu hayatta başarısızlık nedir tatmadan, haksızlığa uğramamışken...
yinede takdir ediyorum... enerjisini düşüren kimseye, olaya, mekana..vs. tahammülü yok.
bunları yok sayarak kendini koruyor. bence mutlu hissetmenin bir numaralı altın kuralı...

beni iyiden iyiye tüketmeye başlayan iş hayatına karşı bu ara gardımı fena aldım. bir dizi karar geçti kara kaplı defterimden...
yazmayı, asla unutmamam gerekip zihnimin karanlığına çoktan gömülenleri, yüzümde kimi zaman kaybolan gülümsemeyi borçlu bana iş hayatı...
zamanımdan, kızımdan, sosyal hayatımdan çaldı...

oysa bu ara...
öyle çok pamuklara sarılmıştı kalbim, yazacaktım sana, diyecektim hani bak gözüme, nasıl da ışıldıyor dimi diye soracaktım...
sen bil...
ben yine de çok mutluyum...
geçenlerde mercimek ödevini yaparken, biraz tartıştık, çıktım odasından. bir süre sonra sakince yanına gidip konuşmaya çalışırken,
-seninle tartıştığımızda kalbim paramparça oluyor, dedim.
-benimse her yerim paramparça oluyor, gözüm bile, dedi...
kahkaha atacaktım onun yerine aynı şiddette sarıldım...
şapşal çocuk, insanın gözü paramparça olur mu üzüntüden hiç...
Laf!

5 yorum:

► Hobihane ◄ dedi ki...

onun paramparça olan gözlerini severm ben :) gözlerm doldu son metni okurken 5 aylık bir kız bebek annesi olmamdan mıdır nedir pek bir sulu göz oldm bende :P

nohut oda dedi ki...

piss çok bilmiş:)
bu arada bende derının ıstedıgınden ıstıyorum havuzu olmasada olur bahce ve hayvanlar yeterlı:)

yasemince dedi ki...

çok tatlısınız maşAllah size. her okuduğumda duygulanıyorum ?? :)))

duygu dedi ki...

-hobianne,
o zaman geçmiş olsun, kızlar annelerine ile hem en doyulmaz anıları hemde böyle duygu dolu anları yaşatıyorlar...

-nohutoda,
dimi yaa, bahçeli ev... lüks mü? biz artık tanışalım..

-yasemince,
çok teşekkür ederiz. sevgiler...

Yazgüneşi dedi ki...

parçalanır parçalanır..
o bilir nersi nası parçalanıyo annesi sen karışma
parçalamyın siz birbirinizi
mecazi de olsa..
caniçlerim
öperim