3 Eylül 2012 Pazartesi

bazı insanlar kardeşten ötedir...

yanımıza yoldaş, soframıza kardeş, hayatımıza ortak ettiğimiz kimileri vardır hayatımızda...
yoklukları düşünülemez, varlıkları şükürdür...
ben şanslıyım ve biliyorum ki kızım da öyle...
bir kardeşi yok, ancak kardeşten öte biri var hayatında...
dilerim hep olsun...
Emre...
Derin'in romantik dostu(!), tanıdığımız günden beri binbir bahane ile Derin'i hediyelere boğan, kafasında sürekli O'na yapacağı evlilik teklifinin hayalini kuran, her bir boşlukta elini, tutmak, sarılmak için fırsat kollayan, sözünün eri, kıskanç bir aslan burcu erkeği...
Kızımın en yakın arkadaşı (!).
gözlüklü zamanlarımızdan, okul hayatının ilk günlerinden beri bizimle ve biliyorum ki ömür boyu hep orda, varlığı yanıbaşımızda olacak...
ve Serap...
Emre'nin annesi, benim özel dostum...
birlikte olduğumuz anlara ait fotoğrafımızın olmaması ne büyük eksiklik...
tek bir karemiz varmış birlikte çekildiğimiz ama yanımdaki varlığı öyle çok ki...
hiç eksilmesin dostluğu...
şükür ile...

2 yorum:

M. dedi ki...

Umarim eksikliklerini hic hissetmezsiniz :)

Uzun suredir gizli takipciniz olan ben, bu yaziyi gorunce tamam dedim, buna yazmadan gecemem!

duygu dedi ki...

-sevgili M.
çok teşekkürler, umarım...
hoşgeldin...