26 Haziran 2012 Salı

hangisi sensin?

görünmez arkadaşları ile yaptığı basket maçını izlerken, delice tezahürat yapmam iyice coşturdu hanımı...
ve maçı rekor bir skorla aldılar : 12-0 !!!!
-görüyormusun, sürdüğüm özel kremim sayesinde deli gibi zıplayıp smaç basıyorum :)
ve herkese tavsiye ediyorum ki sporu sevsinler, yoksa asla benim gibi olamazlar....
dedi.
(sürekli olmasada özgüveni bazen böyle tavan yapabiliyor işte!)
perşembe akşamı annemle birlikte yolcu benim mercimek...uzun bir tatil, bende 6 temmuz akşamı (inşallah) gidiyorum yanlarına...10 gün kalıp dönücem ama onlar temmuz sonuna kadar ordalar..
gidene kadar hiç uyumasa da biraz daha vakit geçirsek diyorum... hem gitmesini istiyor hemde o gün hiç gelmesin istiyorum...
bugün eşyalarını çıkardım, ufaktan valiz hazırlığı için, görünce dediki;
-biliyorsun anne vedalar bana göre değil, o yüzden valizi sen hazırla, ben yapmak istemiyorum!

2 yaşında bir çocuk gibi konuşuyor bazen, bazen de böyle sinir bozucu çocuk dizi oyuncuları gibi...
bazen yemeğini bile kendi yiyemeyecek kadar küçük, bazen de arkadaşlarıyla tatile gidebilecek kadar büyük oluyor!

kadınları anlamak zordu dimi, şimdi sizi anlıyorum sevgili erkekler :)

2 yorum:

çitlembik dedi ki...

Hahahaha derin bi gun beni oldurecek sanirim, vedalari sevmiyormus demek :) 6 temmuz bir an once gelsin de dinlen cok guzelce.

duygu dedi ki...

-çitlembik,
evet vedalar hiç Ona göre değil :)
gittiklerinin ardından ilk gece kafamı dinlerim, sonraki geceler ağlaya ağlaya uyurum artık :)