30 Eylül 2010 Perşembe

intikam soğuk yenen bir yemektir, diye okumuştum birgün bir yerde...

-anne, ruj sürdüğümde herkes beni kadın sanar diye korkuyorum. çünkü ben daha çocukum...

bunu yazdım ki, ergenlik çağında yüzünü maymun gibi boyamaya kalkarsa, onu oturtup bilgisayarın karşısına, bu cümleyi gözüne gözüne sokucam O'nun...

böyle de kinciyim işte :)

8 yorum:

komançi dedi ki...

:)

fotograf penceremden dedi ki...

bu kin değil bence
sende kin barınamaz :) ayrıca bu aksam pek keyıflıydı tadı damagımda ayrıldım

Yazgüneşi dedi ki...

ayy ne fena yaaa
majyaj filan yapcak dimi bunnar
bara gitcekler
sevgili yapcak öpüşcekler falan
ayyy
bi yangan tuhaf
bi yandan komik
bi yandan ürkütücü
paranoyakça
anne olmak demek
paranoyak olmak demek ki zaten :)

Burcu dedi ki...

alemsin duygu :))

Adsız dedi ki...

MERHABA DUYGU HANIM BENİM BİR BLOGUM YOK AMA SIK SIK TAKİP EDİYORUM İLETİŞİM ADRESİNİZİ BULAMADIM BİR TAKIM BİŞEYLER SORMAK İSTİYORUM MAİL ADRESİNİZ VERİRSENİZ SİZE MAİL ATMAK İSTİYORUM

zühra dedi ki...

Tabiki de yapacaklar...Herşey yapacaklar. Ama bizim yanımızda bizim kontrolümüzde ve bizim sınırladığımız kadarıyla...diyorum ama bakalım onlar ne yapacaklar...

Lilacsmell dedi ki...

Ahhaha çok komiksiniz ikiniz de :D

duygu dedi ki...

-komançi:
bence de :)

-ceydacımmm,
o akşam... tekrarı tez zamanda olsun... bulut ne deli dimi yaa sıpa :)

-yazgüneşim,
dur duuuur daha neler var anlatıcam gelince :)

-burcucum,
bu kız alem yahu baksana deliliğe :)

-mail adresim, cakirdyg@gmail.com

-zühra,
bizim sınırlarımız ihlal edilmek için ama... ve onlar bunu çok iyi beceriyorlar :)

-lilacsmell
öylemiyiz :):)