30 Ocak 2010 Cumartesi

anne ben "sen" mi oldum şimdi... hani böyle mutlu mutlu !!!

sabah uyanır uyanmaz ağzında hayali bir lokmayı çiğniyordu... kendine geldiğinde gevşek gevşek gülümsedi, "ağzımda bişi yokmuş kiiii" diye...
"rüya gördün sanırım" dedim... saçmalama der gibi baktı yüzüme...
sonra "evet" dedi...
"peki rüya görmeye devam etmek istermisin" dedim...
"uyumak istemiyorum" dedi...

ama bugün uyumadan rüya gibi yaşayacağı bir güne uyanmıştı mercimeğim.. hemde ağzında gevelediği hayali lokmayla, farkında olmadan hazırlamıştı kendini bugüne...
hazırlandık... evet tahmin ettiğin gibi disney live'e, mickey ve arkadaşlarını izlemeye gittik...

yakın geçmiş içinde bu kadar eğlendiğim bir an hatırlamıyorum...
sahne efektleri o kadar etkiliydi ki, kötü kalpli cadı sahnesi ile güzel ve çirkinde bizimki gözlerini yumdu sıkı sıkı...
sonra şarkılar, danslar...
delice çığlıklar atarak izledik hepsini...





ve sonra...

hayatımda duyduğum en anlamlı söz kaçtı kulağıma...

"anne ben 'sen' mi oldum şimdi... hani böyle mutlu mutlu..."

güzelsin dese, sen harikasın dese böyle yumruk yemiş gibi kalakalmazdım yemin ederim...

ben şimdi mutluluğun eş anlamı mı oldum...

not: ceydacım bugün seni o kadar andım ki, haliç'e bööööle duygulu duygulu bakarken... yanımda olsan ne fotoğraflar çekerdin, tahmin bile edemiyorum...
ben sadece bu kadar becerebildim...
mutlu (ben dolu) haftasonu dileklerimle... :):)

17 yorum:

yıldız dedi ki...

Yaa ikinizi de mutlu mutlu öperim ben,kocaman sarılırım;))

Ne güzel demiş sen mi oldum diye,ne mutlu sana gerçekten böyle gören bir kızın ve böyle ışık saçtığın için sevdiklerine;)

Gösteri de süpermiş hakikaten,ne iyi yapmışsınız;)

zeynepin sesi dedi ki...

canım ya valla ne desem bilmem ki..istanbula gelmek için sabırsızlanıorum yeterli mi?bi de,duygum,ben de senin kızın olabilir miyim?

ceydabural dedi ki...

ben sana demiştimtim dimi harika yetiştiriyorsun derini diye
derin gerçeği gördüğünü,yaşadığı ve yaşattığını hissetmiş ve bunu en anlamlı şekilde dile getirmiş

anne kız ne güzel geçirmişsiniz zamanı çok güzel

ondan mı ben bugün hep seni andım aklımdaydın :)canım üçümüz güzel bir gün yapmalıyız gibi hissettim şimdi :)
özledim ikinizde kocaman sarılıyorum

not: bu arada disney live gösterisinde fotoğraf çekilebiliyormuş sayende öğrendim gitmeli o zaman :))

nergisce dedi ki...

orada olmak isterdim, hatta derinin yaninda oturmak:)
derinin hissleri cok kuvvetli MasaAllah:) bende sen olmak isterdim:)hatta istiyorummm:) sana mutluluk cok yakisiyor inan bende bunu hissediyorum, seni kisa bir süre önce tanimama ragmen. Cok mutlu olursun InsaAllah sevgili duygu, derini cok öptüm:)

serrose dedi ki...

OOO orda olmak vardi.
Derin`in soyledige bayildim :)
Darisi basima BIRGUN :)
Gosteriyi bende merak ettim :)
Optum cok

zuzuların annesi dedi ki...

Dün bizde aynı gösteride aynı salonda yani İstanbul'daydık:)
Garip bir hisle hep bakındım aslında etrafıma, acaba blogdan tanıdık bir yüz görür müyüm diye?Hani kırk yılın başı İstanbullara gelmişim sizlerde beni beklermişsiniz gibi:P
Göremedim,belki de gördümde tanımadım onca insan içinde ama malum olmuş işte bir şekilde?:))
Kısmet başka bahara deyip sevgiler gönderiyorum Duygu...
Güzel kızının ve senin sessiz takipçindim çoğunlukla ama şimdi bu mutlu anne kızına bir merhaba demeden geçemedim:))

Adsız dedi ki...

Ah ah bu güzel sayfayı okurken kızımı götürememenin üzüntüsünü bir kere daha yaşıyorum. Hafta sonunda kızınla yaşamış olduğun paylaşım bir annenin en mutlu olduğu andır değilmi duygucum?

Nazpek dedi ki...

Derin annesinin gözlerindeki ışıltıyı görmüş demekki ne mutlu size

Unknown dedi ki...

Ah ne güEl,mutlu olmuş minnoş..Biz de 2 hafta sonra gidiyoruz..Çok güzel gözüküyor..

fatoş dedi ki...

inanmıyorum sanaaa. çok mu güzeldi, biz de gidelim mi, tavsiye eder misin, sanırım edersin. bu mercimek ne güzel fotoğraf vermiş öyle, küpelere de bak.
annesi gibi olsun bence de hep, sımsıcak...

Sibelbek dedi ki...

Hepimize nasip olur inşallah böyle sözler duymak. Ne mutlu sana Duygucum... Gözlerim doldu bak ama...

mutfakcini dedi ki...

Söylenecek bir şey yok bunun üzerine.Derin'cik yapmış yapacağını yine :)Kalakalmışsın öylece..Bir anne için bundan güzeli olamaz.Bir çocuk için de..Anne mutlu olmalı ki,çocuğu da mutlu,verimli,pozitif olsun.Tebrik ederim Duygu'cum.sevgilerimle.

Stil Direktoru dedi ki...

Mırr ne güzel demiş ya, anne ben anne oldum diyeceği günleri de görmen dileğiyle canım

duygu dedi ki...

-yıldızcım,
ayyy ne tatlısın yahu... kocaman öpücük :p

-zeynepcim,
gel canım benim gönlüm çok geniş. annen değilde ablan olsam kendimi yaşlı hissetmesem :)

-ceydacım,
sen başıma gelen en tatlı güzelliksin...

-nergisce,
aman Allahım ne güzel sözler bunlar böyle... çok ama çokkk teşekkür ederim. o güzel kalbine sağlık... canım benim...

-serrosem,
darısı tez zamanda başına inşallah canım yaa...

-zuzuların annesi
iyiki geldin ses verdin. bende o gösteride deli gibi taradım etrafı içgüdüsel işte. sanki mutlaka biri olacaktı tanıyacağım. ama bende göremedim kimseyi. belki biz yanyana patlamış mısır sırasında yada aynı koltuk sırasındaydık. yaa ne fenaaa... kısmet başka zamana belki birgün tanışırız...

duygu dedi ki...

-gökkuşağı
belki gidersiniz gösteri bitmeden. en az bizim kadar eğleneceğinize eminim...sevgiler.

-nazpek,
o ışık tüm annelerde var eminim... sende de fazlasıyla var...

-pınarcım,
iyi seyirler şimdiden... iyi vakit geçireceğinize eminim...

-fatoşum,
gidin mutlaka. ama okumuşsundru efektler çok iyi korkmasın kuzucuk...

-tibetin annesi
yaaa sevinçten dimi... benimde öyle oldu şimdi. sulu anneleriz biz...

-ebrulicim,
canm mavi boncuğum... teşekkürler...

-edicim,
ne güzel bir dilek bu böyle. kocaman amin diyorum.... sevgilerimle...

GeCe dedi ki...

çok imrendim çok şanslısın hep böyle kalın sevgiyle

Zaten çocuk dedi ki...

Bu ufaklık cok Derin ya:)Çocuk deyip geçmedim hiç ve çocuklar şimdi de oldugu gibi yaşama sevinci doldurdu içime. Size kucak dolusu sevgiler.
Muhabbetle...