1 Aralık 2009 Salı

HOŞGELDİM...

yaşanmışlık envanterimi tutuyorum elimde...
hayallerim, gerçekleştiremediklerimden önde gidiyor, seviniyorum...
demek, kanımı tazeleyecek heveslerim var hala...

yitirdiklerimin ardından salladığım beyaz mendilim, belki birgün coşkulu günlerimi kutlarken de olur yine elimde, sevincimin halayı misali...

yok yok... yılbaşı hazırlığında değilim... daha önemli telaşım var şimdi... yeni yaşımı karşılıyorum.
kızıma sıkı sıkı tutunarak, korkarak, koşarak, yüreğim ağzımda, şükrederek, hayal ederek, kaçarak, bağır-çağır, inadına, bazen vazgeçerek, tutkuyla...

tüm duygularımla bekliyorum seni; "bir yaş almış ben..."

ne güzel, her yıl dolduğu gibi YİNE geliyorsun... bu kez YENİlemeye...
hoşgeldin...
şimdi bir dilek tut ve püffff!!!

15 yorum:

serrose dedi ki...

Hosgeldin tabii yaa
dileklerin gercek olsun bir bir

optum seni
sevgiler

fatoş dedi ki...

mutlu yıllar sanaaa. iyi ki doğdun duygucuğum. iyi ki rastlayıverdim sana. sevdiklerinle, hayallerinle, kocaman, mutlu bir hayat dilerim sana.güzel yaşlara...

meltem dedi ki...

hepiii bört dey tu yuuuuuuu:):)
iyi ki doğdun yeni yaşın sağlık umut ve mutluluk getirsin
tüm dileklerin kabul olsun
nice yaşlara

GeCe dedi ki...

her yaşın güzelliği ayrı gerçekten inanıyorum bana sana nice güzel yıllar diliyorum öpüyorum sevgiler canım

Syhn dedi ki...

mutlu yıllarr..

ceydabural dedi ki...

canım iyi ki doğdun :) bu yeni yaş sana dilediğin tüm güzellikleri getirmesi dileğiyle :)

aysencifci dedi ki...

Nice nice sağlıklı,mutlu,huzurlu, bol kazançlı yaşlarınız olsun aileniz, kuzunuz ve tüm sevdiklerinizle.

Burcu Çalışkan dedi ki...

Herşeyin istediğin gibi şekilleceği bir yaş diliyorum Duygu, iyi seneler :))

Tanya's dedi ki...

Duygucum,

İyi ki doğdun..iyi ki varsın..

Nazpek dedi ki...

Nice yıllara
Her daim mutlu olun sevdiklerinizle

duygu dedi ki...

-serrosem,
canımmm çok teşekkür ederim...
kocaman sevgiler.

-pıtırcıkkk,
hep birlikte inşallah... bende seni tanıdığıma çok sevindim tatlı anne..

-gececim,
çok teşekkürler... sarıldım sıkı sıkı...

-meltemcim,,
pek çok pek çok teşekkürler...

-syhn,
hoşgeldin :) ve çok teşekkürler...

-fotoğrafçım,
çok teşekkür ederim tatlım... yeni yaşımda sende ol hep buralarda...

-ayşençifçi
güzel dileklere kocaman teşekkürler... sevgilerimle...

-burcucum,
çok teşekkür ederim çokk naziksin...

-tanyacım,
sende öyle... iyiki varsın...

-nazpek,
hoşgeldin sende... ve çookkk teşekkürler...

Adsız dedi ki...

aa ne güzel bir yeni yaş karşılama yazısı bu böyle:)iyiki doğmuşsun canım:)

Primarima dedi ki...

Ohooo üzerinden kaç gün geçmiş ama olsun ben geri kalmak istemiyorum :)
yeni yaşın hoşgelmiş sefa getirmiş yüzün hep bu fotografındaki gibi gülsün Duygucuğum.
Nice yaşlara niceeee senelere :)

Sibelbek dedi ki...

Biraz gecikmeli olacak biliyorum ama yeni yaşın kutlu olsun... Bu ay, düğündü dernekti derken Aralık doğum günlerini kaçırdım, en kısa zamanda kartın yolda :)

duygu dedi ki...

-asyaseldacım,
çok teşekkür ederim, sende hoşgeldin :)

-ebrucum,
sen eksik kalma tabiki... hatta sen hep gelen ol... çok teşekkür ederim...

-tibetin annesi,
çok teşekkür ederim... merakla bekliyorum kartımı :)