22 Ekim 2012 Pazartesi

Yorgunum Mualla...

itiraf ediyorum haftasonu aktivitelerini kendime göre seçiyorum.
ben mutlu olamazsam, kızımı mutlu edemem çünkü :)

bu hafta yine gittiğimiz İstanbul Modern'de anlatıcı abla(!) fantastik dünyayı sorunca Alice Harikalar Diyarında'yı anlatmamak için zor tuttum kendimi....
anlattıklarını tırnaklarımı kemirerek dinlediğim de doğrudur.
seviyorum çocuk dünyasını...
tüm haftayı "Ela elle lale al" ile geçirince bünye daralıyor haliyle...
ödev yaparken anne olup, iş gezme tozmaya gelince 6 yaşında olmak da harika doğrusu...

bu haftasonundan payımıza düşenler, BlobTerre'in gerçek olmayan dünyası ve kimya deneyi idi...
ama olayın kreması aslında o denize bakarak kahvemi yudumlamak oldu...

ahh, birde içten meraklı biri olarak Peter Pan ilan edilmem, paha biçilemez :)

Derin, kendini tanımladığı haliyle yine atlayıp zıpladı hayalindeki okyanusun üzerinde...

birde parmaklıklar ardına hapsedilmiş denizkızı olarak gerçek insan olma hayalleri kurdu, uzaklara bakıp...

ben ise... önümüzdeki hafta atölyedeki Çin Oyunları'nda neler yapacağımızın hayalinde idim, sevine sevine :)

not: evet artık kumralım!

5 yorum:

nohut oda dedi ki...

takip ediyorum o etkınlıklerı getırecegım bırgun bende şeytanın bacağını kırıp ayseyı:) buluşalım ama olurmu sürtünsün derin biraz bize:))

Yazgüneşi dedi ki...

saçlar bomba olmuş caniçimmmmmmmmmmmmmmmmm
yazacakken baktım ki dibe not düşmüşün zaten
nasıl yakışmış yahuuuuu
budur
özlemişim çok
ayyyy bi de
ela lale elle talat deme bana
ayyy ne kabustu alllaaaaammmmmmmmmm

yerim ikinizi deeee

pınar dedi ki...

saçlar yakışmış.
Peterpan olmakta yakışmış.

Derin nasıl zıplamış öyle.:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika bir gezi. İstanbul Modern e yazın gitme fırsatımız olmuştu ama yaz dönemi biraz boştu etkinlikler. Kışın tekrar gitmek üzere söz verdik kızımıza, zamanı gelmiş :)
Hafta sonları programaları hafta içinden daha yorucu olabiliyor zaman zaman.
Bu arada çok güzel görünüyorsunuz.
Mutlu güzel bayram geçirmenizi diliyoruz

ceydabural dedi ki...

nerin nasıl da büyümüş degişmiş,(ömer böyle olacak mı?)
saçlar koyulasmıs ve cok yakısmıs
çok özledıgımı bır kez daha hissetim