18 Aralık 2011 Pazar

ben de...

bende özledim çocuk, eski hayatımı...
eski evimi, komşularımı ve hatta anılarımı...
sadece senin içinde değil o kopan fırtınalar, bende artık başka biri gibiyim hayata karşı...
dedin ki, o evdeki odam küçüktü ama özledim ben o evde yaptığımız herşeyi...
diyorum ki, o ev daha küçüktü evet ama yaşattıkları büyüktü... alışacaksın çocuk, benim gibi sende biraz hırpalanarak alışacaksın.
kolay değildi bu kararı almak, uygulamak, sonra getirilerini yaşamak... ama işte, özür dilerim senden...
herbir eşyaya tek tek veda edip, duvarları öpüp bırakmak ardımda, su içtiğim bardağı, kahvaltımı yaptığım
köşeyi, hani o evlendiğimde hediye gelen bibloyu bırakmak incitmedi mi sanıyorsun beni.. kanadım... yere düşen başarısızlıklarım battı ayağıma o evi terk ederken... acıya acıya gittim bende...
şimdi ne zaman silkinip kendime gelmeye kalksam, bir cümlen ile paramparça oluyor ve evrene dağılan milyonlarca parçamı bulup buluşturarak ayağa kalkmaya çalışıyorum...
bacaklar değilmiş insanı taşıyan... kalpmiş, anılarmış, geçmişiymiş...
ve ben temeli olmayan bir ev gibiyim şimdi, geçmişimi ardımda bırakarak, yeni bir sayfa açtığım hayatımda tutunmaya çalışan...
bu da geçecek elbet.. kim yenilmiş ki hayata...
tutunacağım bir dalım olarak sen varsın şimdi,
tutunacağın bir dalın olarak ben varım şimdi..
gel hayatıma, elimi tut ve hiç bırakma...
biz çok güçlüyüz seninle...
hak etmedin tabi doğumgününde böylesi bir yazıyı ama en güçlü sıçramanı yapacağın gün bugün...
ilk 5 yılın geçti ömründen...
ömrüne ömürler eklensin sağlıkla, huzurla yaşa..
hep yanımda, hep yanyana kalalım...
söz ver...
ve o birkaç senelik ritüelimiz ile yine kutluyorum yeni yaşını...
bir bebek doğduğunda bir anne de doğarmış...
5 sene önce bugün doğduk biz...
sen, o günden beri hayatımın aitlik eki,
en uzun olmasını istediğim cümlemin yüklemi,
en anlamlı sıfatımsın...
gelişinle aydınlattığın dünyam, göz kamaştırıcı...
iyiki doğdun mercimeğim...

sevgiyle...

16 yorum:

Adsız dedi ki...

saglıklı uzun omurler dılerım.cok guzel bır yazı yazmıssınız.

Yazgüneşi dedi ki...

sizi çok ama çok ama çooook seviyorum ben... iyikimin iyikisi kontenjanından iyikim iyi ki doğdun

Guzunkizi dedi ki...

Allah ömürler versin ikinizede ve tabi sevgiler...

yıldız dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun mercimeğin,gülüşü daim,huzuru gönlünden yuvasından eksik olmasın.Dostlukları da gerçek olsun.

Sizin de yeni eviniz,yeni hayatınız hayırlı olsun...

maviye iz süren dedi ki...

yeni yaşın kutlu olsun güzel kız:)sağlıkla büyü..

ayak izleri-sevgi dedi ki...

kuzuşunu doğum günü kutlu olsun.. hayat ona hep özenli ve iyi davransın.. tıpkı blog isminde yazdığın gibi herşey çok güzel olsun sizin için..

çitlembik dedi ki...

Siz o kadar guclu anne kiz ikilisisiniz ki bu gecis donemini de bundan sonrasini da cok guzel atlatacaksiniz. Nice guzel yaslar dilerim mercimege..

Unknown dedi ki...

mutlu yıllar dilerim...

hayatimdakidler dedi ki...

Çok çok güzel bir ömür olur inşalllah..Seninle,sevdikleriyle..
ve bu yazı beni çok üzdü güzel ahtun..
Sen sıkma hiç tatlı canını olur mu?

Unknown dedi ki...

Ah o eski hayata olan özlemler yokmu sürekli nostalji yaşatıyor yorgun bedene...Ne kadar yorulsak da sonra deydiğine karar veriyoruz ,o da ayrı konu.Çocuk sevgisi gibi yok ama.Karşılıksız olan tek aşk...Allah miniğine uzun uzun ömürler versin.Mutlulukla yaşlandırın yılları :)

GeCe dedi ki...

mercimeğin de onunla doğan annesinin de yeni yaşı kutlu olsun, iyi ki varsınız, hep mutlu kalın emi

annesiningülü dedi ki...

harika bir kadınsın sen.

nehircce dedi ki...

Sağlıklı mutlu nice güzel yaşları olsun..

Nil dedi ki...

Bu ne güzel bir doğumgünü temennisi. Ben hayatımda hiç bu kadar şanslı bir mercimek görmedim. Nice güzel yaşlara inşallah

aysencifci dedi ki...

Birlikte nice sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar geçirin ve hiç ayrılmayın emi? Güçlü birisin sen ve hayata tabii ki yenilmeyeceksin, anneliğinin 5. senesini en içten dileklerimle kutlarım, şanslı mercimeği de öperim.

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Yine okudum,yine sevdim...
Bahar'a katılıyorum sen harika,çok güçlü ve sevgi dolu bir kadınsın...
Dilerim mercimeğinden hiç ayrılma, dilerim bu büyük evde öylesine mutlu anılar biriktirin ki sayfalar dolusu olsun...eskiler tek bir satırmış gibi kalsın.
Sevgilerimle Duygucum...