15 Haziran 2011 Çarşamba

Bir terslik var bu işte...

O da yazmıştı bir süre önce...

Rakamlar bazen ters olabiliyor...

Beynin sağ ve sol tarafı aynı oranda çalışmayabilir yada yorgunluk, sıkılma onu düşünmeden yazmaya itmiş olabilir.
Her ne ise,

Bizim kız, 6 ve 7'yi pek sevmiyor sanırım... 4,5 yaşın verdiği yazıya alışma süreci mi desek? Aynaya yansımış muamalesi yapıyor rakamlara :)


İlk yazıda 6 ve ters iken, ikinci yazıda 6 ve 16 düz yazılmış.

Yazgüneşi'min yorumlarında disleksi veya disgrafi ihtimalinden bahsedilmiş, şuan yoğun bir kalem tutma, yazı yazma döneminde değil, üzerinde durup düşünmek için okul zamanını mı beklemeliyim?



offf ne zor oluyor annelik böyle durumlarda...


İnsan göz ardı edemiyor, gözüne gözüne çarpan bişi oldu mu işte...

7 yorum:

Yazgüneşi dedi ki...

yürekyarım
geçti gitti kendiliğinden bizim latinanın "ters"likleri
ille aynı süreçleri
aynı fırtınaları yaşaömamız şart ya :)
zerre şaşırmadım mercimeğin olaya tersten bakmasına..
ama eminim geçip gidecek
laylay yazmıştım ama o zamanlar diseksi kelimesine ödüm kopmuştu... yalan değil valla..
üzerinde durma sen, geçer gider yakında :)
özledim çok

Nil dedi ki...

yoo bence hiç de göze çarpmıyor. ortada göz ardı edilecek bir durum yok ki. yaşına göre çok uygun.
ve maşallah bence çok iyi.

yadigar olam dedi ki...

Henüz çok erken.Benim kızımda da aynı durum vardı 4-4,5 yaşlarında iken, çocuk gelişim ile ilgili bir bilene sorduğumda çookk normal olduğunu söylemişti.Gayet normal yani :))

annesiningülü dedi ki...

bizdede aynı durum var :)
okul zamanına kadar görmezden gelinebilir dediler
ama şöyleki siz yanında yazarken veya gördüğünüzde doğrusunu gösterip ama ısrarcı olmayacakmışız.

Sitare dedi ki...

sadece 4,5 yaşında ve sayıları yazıyor olması bile son derce ileri bir durumken iki sayının ters oluşuna mı takıldın.bir dk.gülüp gelicem:)))

funda dedi ki...

hiç bi terslik yok o işte şekerim. benim sınftakilerin yarısı çoğunu ters yazıyo..canı öle istiyodur büyüyünce düzünü de yazar merak etme annesi...kıyamam sana ben

duygu dedi ki...

-yazgüneşim,
şimdi tam da bu üzerinde durma hadisesi ile ilgili bir post yazacaktım, yorumun cuk oturacak.
bende özledim, özlem göbek adım oldu senden sonra... :(

-küçük mucizem,
teşekkürler, bende artık üzerinde durmuyorum.

-yadigar olam,
içim rahatladı çok teşekkürler..

-bahar ve kızısı yağmur,
öyleymiş bende öğrendim... geçeeer gideeerrr..

-sitare,
takıl-mış-tım... geçti...

-fundaaaaaa,
fındığım :) ahhhh sen en tatlı telaşlardasın şimdi yaa boşver tersi düzü :) öperim sevgimle..