24 Ocak 2011 Pazartesi

tanıştırayım...

bu, yeni "çizim aletimiz"...
Derin, bu ismi uygun gördüğünü buyurdu...
Âlâ...
ortasına kağıdı yerleştiriyor, resim tablalarından birini takıyorsun ve tepedeki lambasını açınca tabladaki resim, kağıda yansıyor.
sonra...
sonrası evdeki afacan yansıyan resimdeki çizgilerin üzerinden giderek, şekli çiziyor ve adeta Picasso'ya dönüşüyor... :)
sende koltukların kabara kabara dolanıyorsun ortalıkta... bu benim çooocuuumm işte, ben yaptım O'nu, ben dünyaya getirdim, baksana çizdiği resimlerden belli benim eserim olduğu, diye diye... :)
sözün özü,
güzel bişi bu çizim aleti...
aklında bulunsun...

not: hastaydı bizim mercimek... zatürre başlangıcı... ama başlamadan kovduk onu. pis o, dedik...
yakında "pnömo'nun ardından" belgeseliyle karşında olucam :)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de merak ediyorum seni yazmıyorsun uzun zamandır Derine çok çok geçmiş olsun canım ve çizim aletiniz de çok ilginç geldi güle güle kullansın minik :) sevgiler...güzel haftalar...

Yazgüneşi dedi ki...

ahaha süpermiş bu..
pis pnömo da gitsin bi daha da yaklaşmasın meleğime
kışt höst

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım aynısından bende almıştım. Hakikaten çok faydalı bir alet. Çünkü kalem tutmayı çok iyi öğreniyor. Düzgün çizgi çizmesini de öğreniyor...

Güle güle kullansın tatlı kızın:)))

Sevgilerimle

BALLI LOKMAM dedi ki...

İyi günlerde kullanın..

nehircce dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun canım,nerden aldığını öğrenebilir miyim.Bir araştırayım, bizimki de sevebilir bunu..sevgiler.

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun,ELC nin çizim aleti sanırım,en yakın zamanda almak istiyorum nereden aldın acaba bilgilendirebilirsen sevinirim.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

çok faydalı bir alet.
nereden ne kadara aldınız desem ayıp olur mu?

Cocukla Cocuk dedi ki...

harikaymış gule gule kullansın Derin:) çok geçmiş olsun bu arada atlattığınıza sevindik

duygu dedi ki...

-burcucum,
çok teşekkürler tatlım, hastalıkla boğuştuk ama ok şükür geçti...

-yazımgüneşim,
pnömo pnömo bacaksız... ahaaa dur başlık bu olsun belgeselde :)

-tijencim,
süper dimi yaaa, benim bile elime kalemi alıp çizesim geliyor. çok eğlenceli...
sizde güle güle kullanın. öptüm.

-ballı lokmam
çok teşekkürler

-nehircce,
teşekkürler tatlım, forum alışveriş merkezi içindeki mothercare'den aldık. ama hepsinde vardır heralde...

-ayşencim,
forum alışveriş merkezi, mothercare... ama başka yerlerdeki mağazalarında da mutlaka vardır.

-zeynepcim,
fiyatı 60 tl... :),

-çocuklaçocuk,
çok teşekkürler güzel bayanlar... geçti gitti çok şükür..