3 Aralık 2010 Cuma

çünkü ben buna değerim...

cümlelerim daha olgun olmayacak...
belki daha az yazıp, daha çok yaşıyıcam yine...
herşeyi aklımda tutamıycam, sözler vericem kendime, birçoğunu atlamak üzere...
kurallarım olacak ama her biri çiğnenmek için...
kimse beklemesin sakinlik, ben yine kızımla dans edicem sokaklarda...
ve hatta aynı renk çorabı da giyicem onunla, aynı tokaları takıp saçıma...
çünkü ben tersine olgunlaşıp, kızımla birgün bir yaşımızda buluşacağımıza inanıyorum hala çocukça...
30 olmuşum... hahaa duyda inanma :)
canımın istediği yaştayım...
bugün çocuk, yarın koskoca bir kadınım...
canım öyle istiyor,
bu hayat benim...
çünkü ben buna değerim :)
not : 01.12.2010'a dair...

16 yorum:

Adsız dedi ki...

yenı yasın hayırlı olsun canım.mutluluklar....

Yeşim dedi ki...

Yeni yaşın güzellikler getirsin sana ve sevdiklerine :) iyi ki doğdun canım nice mutlu seneler sevdiklerinle

Yazgüneşi dedi ki...

Sen her şeyin EN MÜKEMMELİNE DEĞERSİN
sen özel güzel bir kadınsın..
mükemmel bir annesin..
gerçek olduğuna inanmakta zorluk çekceği türden bir dıstsun

İYİ Kİ DOĞDUN:::
İYİ Kİ GELDİN DÜNYAMA
HOŞGELDİN
HİÇ GİTME::

ayci dedi ki...

bunu okuduktan sonra tuhaf bir sekilde nükhet durudan (kendisini hic sevmem) RATIK CEKEREK MAHMURE adlı parca geldi...sayi ya herkes kutladı ben kutlayamadım - böylede bir antipatiliğim var, herkes kutlayınca ben yapamıyorum.

o zaman, iyi ki varsin. :)

fatoş dedi ki...

30'lar yesin seni fıstık :))
kocaman öpücükler...

cido dedi ki...

SEWDİKLERİNLE SAĞLIKLI BOL GÜÜLÜÇÜKLÜ YAŞIN OLSUNNNNN

Unknown dedi ki...

iyiki doğmşsun şeker kız..
nice yaşların olsun...:)))))

Nazpek dedi ki...

Nice yıllara
Hep böyle kal

Sibelbek dedi ki...

Canım mutlu yıllar... iyi ki doğdun, sevdiklerinle nice seneler dilerim :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

nice yıllara duygucum!

nehircce dedi ki...

Sağılık mutlu nice yaşlara :)

yıldız dedi ki...

Yine ne güzel yazmışsın canım
Mutlu yeni yaşlar!

ceydabural dedi ki...

daha goremedım kı senı telefondan kuru kuru benım ıcın sarılamadım neyse uygun bır zaman beklıyorum :)

ve sunu dıyorum iyi ki tanıdım senı
ablam gıbı, dost gıbısın iyi kı dogdun

duygu dedi ki...

-yaaa ben ne desem bilemedim...
çokkk bin teşekkür hepinize...
iyik ivarsınız sizlerde...

LiliMini dedi ki...

Duygucum dükkan falan derken daha yeni gördüm. Mutlu yıllar dilerim, sevgiyle kal :)

eda bayraktar dedi ki...

iyi yıllar...güzel yaşlar olsun Duygu'cummm....