12 Mart 2009 Perşembe

derin'in bıdırdadıkları...

sabah bir kafa karışıklığıyla uyandı.
derin -anneee şeeeket kim?
ben - annecim ben tanımıyorum şevket diye birini, kim o?
derin - yaplak dükümü varyaaa.
ben - hımmmmm.... evet orda vardı ...

akşamda uyku öncesi kikirdemede;
derin - anne tocuk bir atladı top havusunaaa, heryerler suuuuuu... pis tocuk (top havuzuna atlayıp heryerin nasıl olup da ıslandığına takılmıyorum bile)
ben - annecim kim atladı havuza ben görmedim?
derin - bilül... aşkiyeni'de (aşk-ı memnu- behlül)
ben - tamam ben söylerim ona bir daha öyle atlamaz.
derin - pamam söööle, ben şok kooktum.

derin ve ben anane ve teyzelerle birlikteyiz. ortam derinin şımarmasına gayet müsait. bir teyzem alıyor kucağına bir annem, kızımda ağzını yaya yaya konuşuyor tüm şımarıklığıyla. ve uyku saati geldi... annem derini uyutmak istiyor ancak derin tüm şımarıklığıyla ağlıyor ve beni istiyor. bende annemle biraz daha vakit geçirsinler diye annemle uyumaya ikna etmeye çalışıyorum derini...
ben - annecim sen ananeyle yat, ben ellerimi yıkayıp gelicem yanınıza,
diyorum ancak ikna olmuyor. birlikte gidiyoruz uyumaya... 20 dakika sonra uyumayan ve benden sıkılan derin beni postalıyor,
derin - anne sen ellerini yıkamaya git, ananem gelsin, masal okucam ona...

bu şirine benimle kesin kafa buluyor... onu kandırdığımızı ikimizde biliyoruz demek...

artık oyalama dönemi kapanıyor sanırım. hadi hayırlısı...

7 yorum:

serrose dedi ki...

hahahahahahaha sen git elini yikamaya :)
bayildim bu siriniyee yahui

Adsız dedi ki...

Annesi sen şu çok bilmişi yatağın üzerine yatırıp benim için gülmekten katılana kadar gıdıklayabilir misin lütfen:)

GeCe dedi ki...

ay ne tatlı konuşuyor maşallah ona

Primarima dedi ki...

aynen aynen bir 15 dakika yanyana yatıyoruz sonra sen giittt annanem gelsin diyor benımkıde.Tabı ananeler nabza göre şerbet verıyor:)

duygu dedi ki...

-serrosem,
ben gitmedim hepberaber uyuduk :)

-songülcüm,
yaptım yaptım 5000 kez hemde... birde senin için olsun uyanınca 5001 olsun :)

-gececim,
teşekkür ederiz.

-ebrucum,
ahhh bu ananeler!!! hem yiki varlar, hemde azıcık rahat bıraksınlar yaaahuuu :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

artık dizileri seyreder yorumyapar olmuş Derin hanım, üstelik annesini oyalamayı da öğrenmiş:))) büyüyor ve büyüdüğüne tanık olmak ne keyifli değil mi...

duygu dedi ki...

-çocuklaçocuk,
asında dizi izlemiyoruz ama işte akşamları bir şekilde televizyon açık oluyor. ve bizim gözümüzden kaçan diyaloglar, karakterler derinin beyninde yer ediyor. şaşırıyorum. ama evet büyüdüğünü görmek keyifli ve biraz da üzücü :( hiç büyümese...